PDA

View Full Version : Pretty new to this


redpin
28-05-05, 12:44 PM
Hi all- i dont know where to post this so feel free to move my post if i posted it in the wrong place :oops:

I have a few questions regarding lans @ lanarchy

1/ whats the minimum age? to go to an lanarchy event

2/do we bring our own computers there *i guess we do lol*

3/ whens the next event

once again sorry if i post in wrong place. + for not searching the answers in the forums

Cheers

Penguin
28-05-05, 01:50 PM
heyred pin :D :welcome:

I'm 16 and i went to Lanarchy 19 :D

You can bring ur own PC, monitor, keyboard etc, or (i think) hire out pcs, or hire out a monitor

Look at this http://www.lanarchy.co.uk/viewtopic.php?t=2790&highlight=lanarchy+20

hopefully July 30th (please Mcbain!!!!!) :D

redpin
28-05-05, 03:05 PM
thanks for the fast response heehe .

Sounds cool.

how many people can visit the event?

Cheers

McBain
28-05-05, 03:59 PM
First off, welcome to the forums :welcome: I see your a local lad, good stuff :thumbs:

We have hosted events up to about 40 people, but they are generally around the 15-20 mark.

Yes, usually people bring their own PC's. We have a few 'rental' machines, but they are getting a bit old now and we are hoping to sell them and build one respectable shuttle, that can be hired out. We do have a few monitors though, which are often popular, the <SEL> guys often take the 17" but we would have a few spare 15" if you didn't fancy lugging your own to Watford.

As far as age, we cater for all ages, but prefer anyone under 13 to provide us with a letter from parent/guardians. We also encourage parents to check through our website in advance so they can see we are a responsible bunch :side: No, honest we are...

Anyway, once again, welcome to the forums. What sort of games do you play? If you play CSS, come and join us on our server (http://www.lanarchy.co.uk/viewtopic.php?t=2644) at somepoint :)

redpin
28-05-05, 04:34 PM
I played on your server the other day and 'ad a great lauff! but i mostly distribute my time on Call of Duty + COD UO
i play alot of otha games tho :? link-xfireprofile (http://profile.xfire.com/redpin)

Its likely i be able to attend the next event, so im gonna keep my self informed by often visiting here on the following-up to the next event :wink:

I dont really look forward to bringing my own monitor, so i was looking at asking if i can use one of yours on the event (How much you charge :wink: )

Cheers

McBain
28-05-05, 06:30 PM
We usually do monitor hire for

helios
28-05-05, 06:59 PM
hehehehe, another COD Fan :D

redpin
28-05-05, 07:02 PM
it's quite difficult with all the servers, monitors, cables, our own PC's etc to fit them in and we often have to make a second trip for monitors etc.

True , the prices are good - even the entry fee is cheap :wink:
- not a *hint* to raise it lol

Cheers

redpin
28-05-05, 07:08 PM
hehehehe, another COD Fan :D

Nice computer specs - yep, im generally a codaddict since i brought the game wehh back in late 2003.

Do you play online, we might bump into eachother other in a server if we're lucky :wink:

Cheers

helios
28-05-05, 11:09 PM
I do, Helios [FA] is the name (not been online so much since CSS hit me.

TY bout the specs, gotta edit that soon to adjust the colours and put the final specs for my games box on :D

HUNTER
29-05-05, 07:39 AM
it's always good if LANarchy 20 happens on the 13th of August then I'm sure to want a game of CoD :)

Welcome to LANarch Redpin :thumbs:

redpin
29-05-05, 02:47 PM
it's always good if LANarchy 20 happens on the 13th of August then I'm sure to want a game of CoD :)


Well if your up for a game of cod before the next lanarchy event , give me a shout on x fire :D

Cheers

HUNTER
29-05-05, 09:14 PM
will do, I'll try and find you tomorrow.

Lestat
31-05-05, 07:39 AM
Ohh and if the next lan is the 30th BF2 will be out :)

McBain
31-05-05, 07:48 AM
Cool! :cheer:

HUNTER
31-05-05, 03:42 PM
13th later meaning people will have more time to purchase it :D

Delta
09-06-05, 04:41 PM
How long do the LAN days last? Oh and do you have to play can you just come and watch!
Bit piontless but if i were to come down i wouldnt be able to bring the computer it aint mine

helios
09-06-05, 04:43 PM
10am to 10pm usually, and you can watch if you want :D

Basically, play the games u wanna play in, and socialise.

Niax
09-06-05, 04:56 PM
socialise?

i'm new to this concept :)

helios
09-06-05, 09:50 PM
There's always 1.........

wintermute
10-06-05, 12:51 AM
We have some PCs for hire if you can't bring your own, send a PM to McBain.

Rob